چگونه به اجتناب از هیپرفسفاتمی در طول دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به اجتناب از هیپرفسفاتمی در طول دیالیز

هیپرفسفاتمی یکی از عوارض ناشی از نارسایی کلیه است، ممکن است خطر مرگ را افزایش می دهد، تا مردم شده است برای برخی از راه های موثر برای حل این مشکل به دنبال.

رژیم غذایی راه محبوب ترین و به کاهش سطح فسفر بالا و طولانی مدت از نظر کنترل مصرف فسفر دیگر تغذیه مصرف و کیفیت زندگی تاثیر می گذارد است. همانطور که برای دیالیز، آن را قطعا می تواند کمک به کاهش سطح فسفر تا حدی اما آن نیز به اندازه کافی نیست، بنابراین مردم باید برای اضافه کردن چسب فسفات، که بسیاری از عوارض جانبی، به فهرست کاهش سطح فسفر است.

در واقع، یکی دیگر از راه طبیعی می تواند تمام مشکلات را حل کند وجود دارد، چه چیزی بیشتر، می تواند عارضه جانبی ناشی از دیالیز از بین بردن، حتی می تواند کمک به مردم اجتناب از آن، اگر آنها می توانند درمان به موقع دریافت کنید.راه های طبیعی ما در بالا ذکر چینی گیاهان دارویی پزشکی است، صدها گیاهان در آن وجود دارد و می تواند آزادانه با توجه به نیاز ترکیب شده است. در بیمارستان های ما هم برخی از درمان های منحصر به فرد، که می تواند کمک به کاهش علائم ناشی از دیالیز. آنها به عنوان بالا هفت درمان شناخته شده است، اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید اینجا را کلیک کنید.

حالا شما می دانید که چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به جلوگیری از هیپرفسفاتمی در طول دیالیز به طور طبیعی، اگر شما می توانید یک رژیم غذایی مناسب را در همان زمان است که می تواند اثر بهتری به دست نگه دارید. اگر سوال دیگری در مورد دیالیز یا چینی گیاهان دارویی پزشکی، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: دیالیز، سطح بالا فسفر، چگونه برای جلوگیری از هیپرفسفاتمی ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: